24 august 2006

Hytta!



I forbindelse med syklinga av Rallarveien fant vi ut at det var greit å være på hytta så vi slapp og kjøre så langt ( langt er vel feil å si, for det er langt hjemmefra til hytta også ). Jeg var ikke kjempebegeistret, for bortskjemte og dumme meg liker ikke så godt å være på hytta, for jeg må jo gå noen meter for å dusje og gå på snurredass.....

Lørdag var jeg ute å gikk en tur for å få litt liv i bena igjen etter sykkelturen dagen i forveien. Etter å ha gått litt rundt havnet jeg ved bekken nedenfor hytta. Ble sittende og se og høre på bekken, så deilig det var.....stille, bortsett fra suset fra bekken. Og den lufta, så herlig å kjenne den friske og "rene" lufta. Så heldig vi er som faktisk har muligheten til å kunne reise avgårde og opp på fjellet. Hva har det da å si at jeg må gå noen meter til dusjen ol? I tillegg er hele hyttetomten full av antioksidanter, opp fra bekken og til hytta var det blått i blått....nei, jeg må jammen i meg skjerpe meg og slutte å syte og være så fisefin!!