27 april 2008

Tuppen og lillemor!

Å trene håndball er moro, men at det er så moro at vi velger å fortsette et år til visste jeg egentlig ikke!! Må være fordi jeg har funnet "tuppen". Tuppen er jo tross alt bestevenninna mi etter Ulriks uttalelser. Kanskje litt feil og kalle oss tuppen og lillemor siden vi alltid er så enige??

Aner ikke hvor mange ganger vi har tatt telefon å snakket med hverandre om hvor grusomt det har vært på trening, hva gjør vi nå og jeg fortsetter ihvertfall ikke neste år!!

På en trening i mars forteller jeg tuppen at nå har jeg heeeelt bestemt meg at jeg slutter etter Partille cup, noe tuppen sier til meg hun har bestemt for lenge siden. Åja, enige om det også vi..........og her sitter vi i dag og har bestemt oss for et år til etter et ørlite press fra klubben!! Skulle ikke mye til nei!!

Gleder meg til et år til håndball med tuppen, men gruer meg litt til resten, selvom det blir spennende, og jammen skal det bli et enda bedre lag enn det vi har fått til fram til i dag!!